Sočna posna torta

Sastojci: 200 ml Belog vina 550 gr Šećera 150 ml Ulja 270 gr Brašna 1 Prašak za pecivo Kora limuna 400 ml Gazirane vode 1 Kašika kakao praha 370 gr Oraha 300 gr Ratluka i džema od kajsija Priprema: U činiju dodati 200 ml belog vina,550 gr šećera,50 ml ulja izmešati da se šećer istopi dodati 270 gr brašna,1 kašiku kakao praha,1 prašak za pecivo lepo izmešati pa dodati 70 g mlevenih oraha ,malo seckanih oraha po želji,koricu od 1 limuna,400 ml gazirane vode,100 ml obične vode sve lepo sjediniti i sipati u pleh obložen pek papirom i peći na 180 stepeni oko pola sata ostaviti koru da se ohladi.Za pripremu fila u šerpu dodati 350 gr šećera,300 ml vode,300 gr ratluka istopiti oko 10 minuta dodati 300 gr mlevenih oraha i po želji malo seckanih oraha sve lepo izmešam i fil je gotov.Koru sam podelila po širini na tri dela prvu koru premazujem džemom od kajsija preko džema stavljam polovinu pripremljenog fila stavila sam drugu koru pa ponovila postupak premazala koru sa džemom od kajsija,drugom polovinom fila premazala stavila sam treću koru premazals sam džemom od kajsija i ostavila da se ohladi.Istopila sam 100 gr čokolade i jednu kašiku ulja i malo ću ukrasiti tortu posuću sa malo seckanih oraha i vratiti u frižider da se ohladi. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem