Slane mimoza štanglice

Sastojci za koru: 4 Jaja 200 ml Jogurta 100 ml Ulja 1 Rendana šargarepa Malo seckanog spanaća ili blitve 1 Kašičica soli 10 Kašika brašna 1 Kesica praška za pecivo Peći na 200 stepeni oko 20 minuta Za fil je potrebno: 120 g Krem sira(ja sam koristila filadelfiju krem sir) 3 Kašike pavlake 150 g Šunke(sitno iseckane) 2 Kuvana(izrendana)jaja 2-3 Iseckana kisela krastavca 1 Kašika majoneza Priprema: Odvojiti 4 belanjca od žumanca pa penasto umutiti dodati žumanca ,dodati 200 ml jogurta,100 ml ulja umutiti mikserom pa dodati 1 veću šargarepu izrendanu na sitne rende,dodati malo seckanog spanaća.Dodati 1 kašičicu soli,10 kašika brašna i jednu kesicu praška za pecivo pa ćemo da dodajemo postepeno još izmešamo lagano špatulom.Ukupno deset kašika brašna da smesa bude ovako ređa,ne sme biti tvrđa jer će biti žilava.Ja koristim ovaj pleh 32×22 cm.Smesu izliti u pleh i nosimo peći na 200 stepeni oko 10-20 minuta.Pekla sam 20 minuta na 200 stepeni.Pokriti krpom i ostaviti da se skroz ohladi.Za fil vam je potrebno:120 g krem sira filadelfija,3 kašike pavlake,150 gr seckane šunke ili neke druge salamice po vašoj želji,2-3 seckana kisela krastavčića ,2 kuvana jaja.Sve to promršamo i ako je potrebno dodati još pavlake,dodati jednu kašiku majoneza.Premazati koru filom.Izrendati preko neki tvrdi sir. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem