Čorba od tikvica sa noklicama

Sastojci: 100 ml Ulja 2 Crna luka 1 Kašičica belog luka u granulama 2 Šargarepe 2 Srednje tikvice 1 Kocka za supu 1 Kašičica suvog peršuna Biber,so,vegeta 2 Kašike sirćeta 2-3 Kašike brašna 100 ml Mleka Oko 4-4,5 l vode Svež seckan peršun Sveža seckana mirođija Za noklice: 3 Jaja 6-7 Kašika brašna Priprema: Na zagrejanom ulju stavila sam 2 glavice iseckanog crnog luka malo sam posolila tu ću dodati 1 kašičicu belog luka u granulama i dodajem 2 iseckane šargarepe na kockice malo ću propržiti a zatim dodati isto tako iseckane 2 tikvice to sam izmešala obavezno sam dodala 1 kocku za supu ja sam dodala kokošiju dodala sam malo vode da to prodinstam evo kada je to proključalo dodajem jednu kašičicu suvog peršuna dodajem malo vegete po ukusu ako ne koristite samo posolite onda sam nalila vodom dodala sam 2 kašike sirćeta da dobije blagu kiselkastu notu a onda sam dolivala vode do neke određene mere koja se meni dopada potrošila sam oko 4 litre vode pa sam ovde čorbu malo pobiberila napravila sam hladnu zapršku od 2-3 kašike brašna sa malo mleka od prilike oko 100 ml da malo dobije neku gustinicu ovako neku bojicu i odmah dodajem sveže iseckani peršun i malo sveže mirođije seckane tako da ću sada ostaviti da to počne polako da vrijucka dok se to nedesi ja ću da napravim noklice izmutila sam 3 jaja sa brašnom da se dobije lepljiva smesa odnosno testo ja sam potrošila 6-7 kašika brašna ali to zavisi od veličine jajeta u svakom slučaju ova gustina mora da bude kada čorba bude počela onako lagano da vrijucka prvo sam pokvasila kašičicu da bude topla a onda sam ovako vadila ove noklice ne preterano velike jer će već nabubreti evo sada ću ih promešati i ostaviću da čorba počne da vri stvara se penica od brašna nemojte da bude jaka vatra ja ću sada od ovog momenta ključanja kuvati od 12-15 minuta evo pogledajte posle 15 minuta nestala je penica i noklice su isplivale na površinu ostaviću sigurno 10 minuta malo da odmori . Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem