Čudesna lisnata pogača

Sastojci: 200 ml Mlake vode 200 ml Mlakog mleka 8 gr Suvog ili 30 gr svežeg kvasca 1 Kašičica šećera 3 Kašike ulja 1 Kašičica soli 600 gr Brašna Fil: 250-300 gr Sira 1 Kašika pavlake 50 gr Putera i 50 ml ulja za premazivanje 1 Jaje za premazivanje pogače Priprema: U činiju staviti kvasac 8 gr suvog ,200 ml mlake vode,1 kašičicu šećera staviću brašna i čekaću da nadođe kvasac 5 minuta.U nadošli kvasac dodaću mleko 250 ml,3 kašike ulja sad mogu da dodam brašno i 1 punu kašičicu soli to je sve što je potrebno za testo možete da dodate jaja ako želite ali nema potrebe saću to lepo da umutim i dodajem brašno.Testo izmesiti rukom izručiti na pobrašnjenu radnu površinu još malo izmesiti testo staviću u vanglicu i čekaću oko 30 minuta da naraste staviću jednu kašiku ulja da naraste.Sad je testo potrebno da podelimo na tri dela .Oblikujemo loptice i stavljamo sa strane.Razvučemo u jednu tanju koru.Kad razvučemo skroz tanko ja sam u jednu činiju rastopila puter i dodala malo ulja sad premažemo celu koru.Imamo kravlji sir i ja sam dodala samo jednu kašiku pavlake pa da razmažemo preko cele kore.Isto tako prebacimo drugu koru preko sira razvučeno i opet premažemo sa puterom a možete premazati i sa uljem ali meni to izgleda nekako lepše kad namažem puter.Sad stavljam opet sir.Isto tako razvučem tanko treću koru.Sad kad sam celu koru premazala uzmem i prebacim deo kore i isto to ponovimo i sa druge strane i sad u desnu stranu i u levu stranu.Sklopimo u kocku isto kao kada pravimo burek.Opet isto to radimo slobodno razvucite jer ovo testo se baš lepo razvlači jako su tanke korice i fino prebacimo i opet malo premažemo ovaj preostali puter .I ostala nam je još jedna kora uradimo isto.Testo prebacimo na papir za pečenje pa prebacimo u tepsiju oblikujemo.Pokrijemo krpom i čekamo oko 15 minuta da naraste.Evo baš je narastila lepo puna tepsija umutila sam jedno jaje i malo putera što je preostalo možda jedna kašika.I pečemo na 200 stepeni oko 35-40 minuta. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem