Krompir ludilo

Sastojci: 800 g Krompira 200 g Spinata 2-3 Čena belog luka 100 g Luka,1 glavica 1 Kockica za supu od povrća 200 ml Vode 2 Kašike brašna Pola kašike mlevene paprike 1 Kašika paradajz pasta ili pire 40 gKajmaka slanog 40 g Kravljeg sira slanog za pite 140 ml Mleka Kašika brašna Samo malo vegete 110 g Rendane mocarele sira Priprema: Krompir očistiti oko 800 gr krompir dobro oprati i onda ga seći e sad kako želite seći to možete sami da izaberete što krupnije budu kriške duže će trajati krompir kad isečete ponovo oprati sad ću ga posoliti doliti vode i stavi da se kuva.Iseckati crni luk ako želite krupnije ili sitnije staviti luk u pleh staviti samo malo ulja staviću u rernu na 180 stepeni dok luk ne omekša i ne dobije boje.Dok je luk omekšao i krompir je isto gotov skuvan .U činiju dodati 2 kašike brašna ,pola kašike paprike,malo vode i da se to sjedini ja sam pripremila oko 200 ml vode ,dodaću jednu kašiku paradajza pire ili pelata promešati i preliti preko luka,dodati 2 čena belog luka iseckanog dodati više ako neko želi ,dodajem sad krompir pre nego što stavljam uvek dodam začine soli ili vegete i kockicu od supe ,dodajem sad spinat oko 300 gr ovo je mladi špinat ali je zamrznut u kockicama ja sam ga malo stavila u vodu da odpusti i iseckala kada je to gotovo dodam kravlji sir 40 g izmrviti malo i sjediniti raspodeliti preko špinata.I sad za prvu ruku ovo je ovako gotovo i ide ponovo u rernu.U činiju staviti 1 kašiku brašna ,dodajem 140 ml mleka,malo vegete izmešati,dodati rendanu mocarelu ako je sir slan nemorate dodavati soli.Sad sam krompir izvadila peklo se oko 40 minuta e sad.Napraviti rupice i pogurati smesu sa sirom.Posle mocarele stavila sam još jedno 20 minuta u rernu. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem