Mak kocke/jedna smesa 4 sloja/kremasta i ukusan

Sastojci: 10 Belanjaka umutiti u čvrst sneg 10 Žumanaca 250 gr Šećera u prahu 250 gr Mlevenog maka 250 gr Otopljenog margarina 250 gr Brašna Aroma vanile 1 L Mleka Priprema: U činiju dodati 10 žumanjaka umutiti sa 250 gr šećera da ispadne fina smesa.Dodati 250 gr otopljenog margarina,aromu vanile,vanilin šećer ili po želji.Zatim ću dodati 1 l mleka isto tako sve to fino sjedinimo ,dodamo 200 gr mlevenog maka i 200 gr brašna možete i mikserom da sve to lepo uradite.Kada smo sve to sjedinili sada ćemo da dodajemo u umućena belanjca pa mešati dok se ova smesa ne sjedini .Ja sam rernu već uključila na 160 stepeni i pripremila da se zagreje kada smo ovu smesu lepo sjedinili sada ćemo da je naspemo u kalup.Ja sam kalup obložila papirom za pečenje 20×30 cm malo je dublji i sada ovu smesu samo istresemo.Kolač ćemo peći na 160 stepeni oko 40-45 minuta. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem