Pileći uštipci

Sastojci: Pileće belo meso od grudi 1 Kašičica soli 2 Jaja Mleveni biber 1 Kašičica slatke začinske paprike ,peršun 2 Kašike brašna tip 400 Senćanskog Malo rendanog kačkavalja ili mocareld(po izboru) 2 Kašike majoneza Smesu sjedinite vadite kašikom i pecite na malo ulja na tihoj temperaturi Priprema: Pileće belo meso iliti pileće grudi je potrebno da što sitnije iseckate ukoliko ste ljubitelj i krupnije možete ostaviti i krupnije kockice ali ovi uštipci su jako lepi kada se meso isecka što sitnije.Iseckano meso prebaciti u činiju sada ćemo začiniti stavljate 2 cela jaja i kašičicu ravno soli dobro jaja sa mesom izmešati a zatim dodati i malo slatke crvene začinske paprike možete i dodati i ljutu tucanu papriku ,zatim malo bibera i 2 pune supene kašike majoneze začine možete dodavati još po želji šta želite i volite možete dodati i čak beli luk ukoliko volite tu kombinaciju na samom kraju dodati i 2 kašike brašna ja sam dodala glatko Senćansko tip 400 dobro sjedinite ovu smesu sada sa brašnom ,dodajte malo svežeg ili suvog peršuna i na samom kraju dodati malo kačkavalja možete staviti mocarelu začine još možete dodavati ono što volite i želite izjednačite smesu dobro i bilo bi poželjno ostaviti bar 5- 10 minuta da malo odstoji da se svi začini sa mesom lepo sjedine.Potom u tiganj sipate vrlo malo ulja a zatim kašikom vaditi i spuštati kao kada pravite uštipke možete spuštati i veće i manje.Što se tiče moja ringla ima najaču temperaturu ja sam pekla negde između 2-3 što znači da nesmete ovo peći na jakoj temperaguro.Nakon nekoliko minuta čim blago porumeni sa jedne strane okrenite ih i na drugu stranu .U preostali deo smese ja ću dodati vrlo malo susama jer zaista ja i kada pohujem ovo volim da dodam susam tako da ću u jedan deo dodati susam i naravno to sve zajedno ispeći.Vrlo brzo se ispeku možete ih vaditi na ubrus da upiju masnoću i na isti način vaditi tako kašikom i ispeći i preostalu količinu smese.Uz ovo jelo možete napraviti po želji bilo to pire krompir da li je to pomfrit ili . Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem