Mafini koji su oduševili sve moje goste

Sastojci: 2 Jaja 200 gr Šećera u prahu 200 ml Jogurta 50 ml Ulja 15 Kašika brašna 1 Prašak za pecivo 1 Vanilin šećer Korica limuna ili aroma linuna Još: Borovnica ili neko drugo voće Preliv: Sok jednog limuna 200 gr Šećera u prahu Priprema: U činiju dodati 2 jaja ,dodaćemo šećer u prahu i to ćemo izmiksati.Kada smo to sve smiksali sada ćemo dodati sve sastojke dodajemo ulje,jogurt,vanilin šećer,prašak za pecivo,dodaćemo takođe i aromu limuna nekoliko kapljica,dodaćemo brašno sve to sjedinimo.Kada smo to sjedinili sada ćemo da dodajemo voće ja sad imam borovnice vi možete da koristite bilo koje šumsko voće kada smo sve sjedilini sada ćemo da sipamo u kalup za mafine i stavila sam naravno papir punićemo po jednu kašiku da bi svugde bilo jednako ovo tako dobro miriše.Voće ako nestavljate u smesu možete stavljati odozgo ono svakako padne.Staviću da se peku na 180 stepeni oko 30 minuta.Dok se još mafine peku ja ću da napravim onaj preliv odozgo.To ćemo da spremimo sa limunovim sokom ,200 g šećera u prahu.Kada su nam naše mafinice pečene mi ćemo ih onako tople da premažemo sa glazuricom dok je još toplo.Možete mafine poređati na tacnu a možete ostaviti i u kalupu. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem