Baklava sa makom

Sastojci: 500 gr Kora za pitu Za nadev: 5 Jaja 2 Čaše šećera(čaša od 2 dl) 1 Čaša ulja 1 Čaša jogurta 1 Prašak za pecivo 400 g Mlevenog maka Za sirup: 800 ml Vode 2 Čaše šećera 1 Limun Kuhagi 10 minuta priprema: Prvo što ćemo spremati za ovu baklavu jeste nadev biće nam potrebno 5 jaja i u to ćemo dodati 2 čaše šećera (čaše su od 2 dl to ćemo sada pjenasto umutit .Kada smo pjenasto izradili sada ćemo dodati 1 čašu ulja ,1 čašu jogurta.Ovde sam pomešala 400 g maka i 1 prašak za pecivo pa ćemo malo da sjedinimo i sipaćemo u smesu kada smo sve to lepo sjedinili sada ćemo spremiti kore i peć uključiti na 200 stepeni da se grije.Biće nam potrebno 500 gr kora za pitu ja ću to da odmotam i da stavim sa strane .Takođe biće nam potrebno pleh ja sam uzela 25×30 cm i stavila sam ulje na dno sada ćemo redati po jednu koru i nanosimo jednu mjericu odnosno jednu kutlačicu ili 3-4 kašike smjese to ćemo porabnati sada nastavljamo isti redosled ako vam je negde ostala korica plića sledeći put okrenite sa druge strane kako bi ravnomerno slagali ja sada polovim ova dva kraja kako bi bila jedan kompletan možete naravno da isječete svoje listove da vam budu podpuno jednaki.Ova baklava se tako lepo sjedini tako da nećete imati problema.Listovi se i ne primjete gde su.Ja ću da redam tako sve do kraja .Ovako završenu i isječenu baklavu pečemo na 180 stepeni oko 30 minuta.Za sirup će nam biti potrebno 800 ml vode ja sam stavila vruću vodu da bi nam brže uvrilo i 2 čaše šećera čašu takođe koristite od 2 dl tu ćemo dodati,1 ishečeni limun smjesu kuvamo 10 minuta i skrećemo sa vatre.Prohlađenu baklavu zalićemo sa vrućim sirupom i kad sve zalijemo ostavićemo nekoliko sati ili bar 2-3 sata da se to dobro ohladi pa tek onda da se može sjeći videćete koliko je sočna i ukusna ali važno je da ostavite bar dva sata kako bi sav taj sirup upijo. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem