Posna čorba od sočiva

Sastojci: 250 gr Crvenog sočiva 1 Crni luk 2 Kašike brašna 1 Veća šargarepa 1/2 Kašičice slatke začinske paprike 1/2 Kašičice ljute tucane paprike 500 ml Soka od paradajza So,biber,vegeta Oko 1-1/2 Litre vode 100 ml Ulja Priprema: Crveno sočivo sam oprala i sada ću staviti u ovu šerpicu naliću vodom i staviću da se kuva.Moram da napomenem da se sočivo veoma brzo skuva za 10 minuta sigurno je gotovo ali za to vreme u ovu šerpu ću sipati ulje i na zagrejanom ulju staviću sitno iseckani crni luk.Mylo ću posoliti luk i dinstaću dok ne pobeli evo ovako sada ću dodati šargarepu koju sam iseckala na sitnije kockice to ću sada sve zajedno pržiti par minuta evo vidite kako dobija lepu bojicu i lep miris smanjiću temperaturu da mi ne zagori i sada ovo brašno koje ću staviti evo to ću promešati ,zatim ću u to dodati malo slatke začinske paprike,dodaću malo ljute tucane po ukusu vi možete da dodate a i nemorate čim počne ova paprika da pušta svoju aromu sada ću odmah dodati jednu šolju paradajz soka ja ću dodati kasnije još jednu šolju tako da ću dodati sada malo vode .Kada bude počelo ovako po malo da vrijucka ja ću još naliti vode po potrebi začinila sam po ukusu stavila sam malo vegete ,malo bibera vodite računa da temperatura bude umerena zbog dodatka brašna da nebi pokipela stvaraće se jedna penica od gore dok se sve to fino ne ukuva videćete .Sada ću da dodam ovo kuvano sočivo .Sočivo kada sam skuvala procedila sam na cedku od vode i kao što vidite sada dodajem ovo proceđeno sočivo u čorbu kada budem sve dodala ja ću videti po potrebi koliko ću vode dodati do željene gustine to i vama predlažem da po nekom vašem nahođenju i po vašem ukusu procenite.Evo ostaviću da polako vrijucka na nekoj umerenoj temperaturi evo kao što sam vam napomenula ova penica se stvorila od brašna kuvaću i mešaću dok ova penica ne nestane to sve traje možda 5 minuta od prilike evo vidite koliko je penica nestala.Sada ću dodati sveže iseckani peršun uvek ga dodam 2-3 minuta pred kraj sada ću to sve fino promešati probaću da li treba da se doda nešto od začina i isključiću evo čorba je spremna za serviranje.Sočivo možete kuvati veoma slično kao kada se kuva pasulj veoma su sličnog ukusa ali se mnogo brže skuva i od sočiva nema nadimanja. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem