Posna čorba od tikvica

Sastojci: 100 ml Ulja 1 Veći crni luk 3 Čena belog luka 1 Veća šargarepa 2 Kašike brašna 500 g Tikvica Vegeta,suvi peršun Biber Svež seckani peršun Limunov sok 2-2.1/2 L Vode Priprema: U ovu šerpu sipaću ulje tu ću dodati sitno iseckani crni luk.To ću izmešati i u to ću izgnječiti beli luk stavite po vašem ukusu ja sam stavila 3 čena sada ću posoliti i dinstaću dok luk ne postane staklast i dok ne omekša dodavaću malo vode po potrebi jer tako će se lakše luk izdinstati i omekšati evo sada je vreme kada mogu da dodam i šargarepu sam iseckala na kockice dodaću još malo vode i dinstaću šargarepu još jedno 5 minuta da ona onako dobije svoj neki miris i počne malo da omekša.Obavezno sam sad smanjila temperaturu jer sam dodala brašno pa da mi ne zagori brzo sam to umešala i nalila vodu da se nebih odmah zgusnulo i zgrudvalo dodajem još vode.Sada ću dodati i tikvice koje sam iseckala na kockice,dodala sam malo vegete naravno još ću doliti vode ovo sad izgleda gusto ali videćete prilikom kuvanja tikvica će da omekša i onako malo će da se taj volumen smanji.Evo vidite kako to izgleda vode možete dodavati u zavisnosnosti koju gustinu želite da ima čorba ja sam onako htela da bude srednje gustine ,sada sam dodala malo suvog peršuna,dodala sam bibera dodajte slobodno začina koji vam se dopadaju po ukusu vidite kako se stvara mala penica to je sve zbog brašna kad to nestane i čorbica je gotova.Kuvam na umerenoj temperaturi sada ću dodati sveže iseckani peršun evo sada će i penica skoro sva nestati.I na kraju dodajem limunov sok koji će dati poseban ukus i svežinu ovoj čorbi.Sve ću promešati i proveriti da li je dovoljno slano i čorba je gotova. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem