Rol pita sa jogurtom

Sastojci: 1 Pakovanje gotovih kora Za preliv je potrebno: 4 Jaja 100 ml Ulja 200 ml Jogurta 5 Kašika griza 1 Kesica(14 g) praška za pecivo Za fil je potrebno: 400 g Sira 2 Jaja 1 Kašičica soli Priprema: Za početak 4 jaja,staviti u jednu vanglu,lakše je umutiti blago umutim žicom i dodam 100 ml ulja,200 ml jogurta,ja ovde imam griz 5 kašika,1 kesicu(14 g) praška za pecivo sve lepo promešamo to će nam biti jedan lep preliv za ovu pitu pita je malo drugačija,na drugačiji način,jako se brzo priprema,a predivnog ukusa.To sklonimo sa strane,a za fil treba nam 400 g sira,2-3 jaja i malo soli.Ja imam feta sir,može bilo koji drugi,sada ću sitno da izmrvim.Dodaću malo soli i 2 jaja,i to je sve.Jednu kašičicu soli,pošto je i sir polu slan,i onda dodajem 2 jaja.Odvojila sam 9 kora,a ovde je ostatak,pa ćemo to sad makazama samo ovako sitno da iseckamo.I saćemo samo ovako to da protresem,to nam je sasvim dovoljno za ovih 9 kora koje smo sklonili.Stavimo prvu koru,i stavimo 4-5 punih kašika ovog preliva.Ja ništa ne premazujem ,samo stavim ovako svuda,onda stavimo drugu.Opet preliv.Ova pita može da se pravi i samo sa ovim prelivom,znači bez sira.Ja je pravim isto je lepa,sočna,fina,tako da je jeftina,može i bez sira.Treća kora,opet preliv.Ove tračice podelimo da imamo za 3 rolata tako da stavimo samo na početku.Raspodelimo samo na početak,a onda stavljamo sir.Sir podelimo isto za 3 rolata.Savijemo malo sa strane,i umotamo u rolat.Ove su kore jako tanke,pa se brzo i natapaju,tako da mora malo brže.Preliv stavimo preko,i rernu već uključimo na 180 stepeni,i pečemo još 25 minuta.Jedna brza pita,fina,sočna.Ja je pravim,kažem vam,samo sa jogurtom i jajima,tako mi je najslađa.Moja mama je često znala na selu da pravi kad nema sira,da napravi samo sa jogurtom ili kiselim mlekom.I bude ista,verujte mi,kao da smo stavili i sir.Pitu mogu odma da nosim da se peče,nema potrebe da čekam da ovo upije. Prijatno😘

Comments

Popular posts from this blog

Konačno sam pronašao savršen recept za pileća prsa

Sve zajedno se peče Neodoljiv sočan kolač sa orasima i čokoladom!Brzo i ukusno_Coko cake

Đuveč- meso sa povrćem i pirinčem